Jag bara måste säga det. Det kanske vagt framkommit att jag varit på bra humör de senaste dagarna?

Allt jag ser blir till min fördel, WOW. T.ex. de gamla fotografierna jag kikade på häromdagen, det var ju liksom inget att diskutera om, jag ser bättre ut nu än vad jag någonsin gjort tidigare. Vill tro att det är en positiv blandning av inre mognad som stålar utåt och runda barnansiktets frånvaro samt attityd! It’s all about the attitude. Det vet E-kämppis och S-kämppis, you can dress yourself in anything as long as you got the attitude. Vad glad jag blir av att läsa detta inlägg!

Nån kanske minns den stilige mannen i vår dusch? Jag skrev om honom en gång och så här skriver han:

Life is not a chance event. You make choices – spend your time – to create substance. Instead of just dreaming about what might be. But once in a while, you need a time-out. Peace and relaxation that give you time to think. To define substance…

Rama bra!

