Bo Kasper må ha söndag i sängen, men jag är lördag i soffan.

Tur behöver man inte dega hela dagen, after a late breakfast ger jag mig ut på äventyr i Kokkelstaden! Skönt att jag får ta det långsamt och gassa mig i solskenet genom fönstret. Det blir en bra dag.

Live it up! Like there’s no time left, just like there’s no tomorrow. Live it up! Like there’s no time left and there’s no time to kill. Live it up! Like there’s no time left  and no time left to borrow. Why don’t you try to get it right this time. Get it right this time.

Jag lämnar er denhär gången med den sköna Sheryl Crows ord. Det är lite synd faktiskt, varenda lördag när jag skulle få skriva i min blogg har jag antingen ingen lust eller så kommer jag inte på det som jag tidigare ville skriva om. Det är okej. En solig dag är förresten mycket bättre än en dator på soffan.

Varma strålande hälsningar

