p4230113Det är fredagskväll hos mig. Only my thoughts to keep me company and I rather like it that way. Ensamhet är väl bra skönt ibland? (För mig ganska ofta!)

How are you guys tonight? Need encouragement? Well I got some coming right up.

Vad tycker ni om mina fantastiska träd? Tid och näring har gjort sitt, men så finns det ännu en sak, som gäller lika mycket för träd som för människor: SEGHET. Jag älskar hur det låter på engelska; tenacity, tenaacityy, hör ni hur man riktigt kan dra ut på bokstäverna som med ett gummiband! Tänk också att dessa träd finns färdiga i små små frön som rymms mellan mina fingrar. Det är kanske en av de största hemligheterna jag vet… Are you ready to hear this? Du kan vara ett träd. Tänk i riktiga proportioner nu, du må känna dig som ett frö eller en ynka planta just nu, but don’t you ever dream of staying that way always. It’s always the time to never give up. YOU not a crowd of other people, other readers, can grow into the magnificent creation you were meant to be. Let me talk to your heart and borrow another person’s words wherever you might be in life.

You’re the bravest of hearts, You’re the strongest of souls.

(Ps. Ett träd behöver också mycket sol i sitt liv, se till att du omringar dig med varma människor och sök dig till alla glädjeämnen livet erbjuder!)


