p5060056Välkommna kära läsare!

Och jag ber så mycket om ursäkt för min inaktivitet, det var ju inte alls meningen. Men faktum är att jag fått en massa bloggideér idag som skall förverkligas snarast möjligast!

Jag lever i flyttningens och packandets tider eller ska vi säga jag står på trösklen. Jag hade tänkt börja idag, men det var en uppsats som bara bredde ut sig över alla mina värdefulla timmar. Väl avklarat kände jag att jag gjort mig förtjänt av ett varmt bad, mm skönt. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Hela min dag har varit ”det blir inte alltid som man tänkt sig”.

En av mina vackra drömmar jag nappade åt mig i Sthlm från Glädjens butik. Vad säger A-snygging och J-snygging om denna drömbit? Den andra är bara för underbar för att visa, den får förbli en överraskning! Kanske ni får se mig i den på ett av sommarens bröllop?

Berätta nu hur ni haft det.

