är jag idag. Var ska jag börja? Låt mig se nu. Är det möjligt att njuta för mycket? Kan man nånsin nå toppen? Finns det ett övre tak för njutande? Kan överdrivet njutande vara hälsosamt? Dagen får mig att tänka på de här sakerna.

Sitter vid köksfönstret och funderar tillsammans med Nat King Cole. Har nyss duschat efter en dag i solen och klätt mig i en luftig tunika och ullsockor. Jag andas och insuper lugnet och hemmafriden. Sommarens första kvällsbriser valsar in, dörren står öppen och solen kastar strålar på de gröna syrénbuskarna därute.

P5310318Min söndag fångades av småstora händelser. Mina sinnen har fått sig en omgång av undebart. Gräsmattans doft, bordspel i solen, långsam promenad runt stan med gullungarna, fruktdrinkar och sommardoft.

LYCKADES STORMFÅNGA DAGEN. Och vem vet vilka lyckostunder kvällen ännu bär med sig? Är säker på att ni också njutit av värmeböljan idag, pigga upp oss andra med era upplevelser!

