Jag tycker mer än mycket om kärlekspost. Det här klippet levererades för några dagar sedan till min inboxlåda. Emilíana Torrinis sensuella stämma har ni kanske redan hört i Gollum’s song i Filmen Two Towers (f.d. HyperLOTR-fani-Emmi informerar).

Idag har jag städat och pysslat om vårt hem. Har än en gång möblerat om i mitt rum – känner mig väldigt nöjd med mina åstadkommanden idag. Hann t.o.m. se en pinsam rolig film som blir dubbelt roligare om man citerar den: ”Elf” med Will Ferrell. En film jag måste introducera för min kära söta roliga familj, så kan vi ha ännu mer korkat roliga matbordsciteringar… (Matbordscitering= den Björkgrenska familjens nationalsport)

Klockan är små flickornas sovtid. Ha det härligt tills vi ses nästa gång!

Ps. Hade min grymma LOTR-period när jag gick i högstadiet, tycker fortfarande om filmerna… Bara så att ingen missförstår. Min fani-fas har endast övergått till en mer nertonad sofistikerad form.

