Det här är en blogg som målar upp livet ur en livsnjutande kvinnas perspektiv. Jag drömmer om att vara en stark kvinna som utmanar mina medmänniskor till att bli människor som Älskar och Njuter och Växer till de kvinnor och män de är skapta till. Jag vill skänka er min skönhet. Jag vill frambringa mitt liv, min skönhet – den själfulla och den fysiska – för att sätta er i gungning, få er att reflektera. Jag tror på skönhet. Jag tror att den väger tugnt.

Kommer att ta en Internet paus för att ta tid tillsammans med min Maker. Hoppas detta blir en vecka av förvandling, förfriskning, känsloströmmar, kreativitet och stor välsignelse. Bloggen kommer förstås att förbli orörd under denna vecka också. Därför sitter jag ikväll (söndag) och laddar upp inlägg som kommer att dyka upp utan att jag behöver röra en fena! So I’ll catch up with you guys in a week, då kommer jag att ha återvänt från en retreat på Åland full av ny kraft och skrivarglädje.

Glöm inte adventstiden och blunda inte för de vackra detaljerna (de kan ge dig någonting) som gömmer sig där du går fram denna vecka!

Kärleksfulla tankar & skoljobbkraft

E

