Nu har veckorna runnit ifran mig igen. Ska ateruppta skrivandet for er skull, ni som ar intresserade. Ni, de valdigt trogna och intresserade lasarna, har traffat manga av mina vanner och idag har dagen D anlant vilket betyder avfard for ett tiotal kandensare, hollandare och engelsman. Det var planen. Men ser ni, Byron Bay lamnar man inte sadar bara. Efter en lang dag av vantan och en del vanda visade det sig att hyrbilen som hamtades fran Ballina kraschade! Foljaktligen far vi njuta av liv och rorelse annu EN sista kvall. Pust. Jag kan bara saga att detta har varit en uppochner dag for mig. Morgnarna de tva senaste dagarna har atit min sjal och mitt hjarta har krympt. Vantan pa avsked har aldrig varit sa pafrestande. Men av nagon anledning loser sig allting till eftermiddagen.

Nu? Lycklig som aldrig forr. For en sak ar saker. Family is family. We are family och det kan avstand inte andra pa.

