Det är nomineringar i luften. Tack Katarinamilly och Lina. Vem älskar väl inte att prata om sig själv? Följande 7 fascinerande faktan visste ni inte om mig:

  • Jag har ritat en tatuering till en av mina bästa vänner
  • Jag är svag för allt som kan kallas whimsical
  • Människor skulle bli förvånade om det visste hur mycket jag dansar för mig själv
  • Jag har lätt (lite för lätt) för att satsa stora mängder pengar på materiellt och omateriellt
  • Jag älskar när min pappa driver med folks olika dialekter. Hans humor är alltid ett säkert kort, men det visste ni inte om honom för han släpper aldrig riktigt loss ordentligt förutom med familjen.
  • Jag kan härma en dammsugare perfekt
  • Efter att jag kommit hem från Australien har jag blivit helt galen i sushi

Den som visste allt detta om mig… hmm. Hoppas jag kunde överraska med någonting. Är inte precis den person som har svårt att öppna mig om allt och alla och vad jag tycker.

Jag vill nominera Gullstrutten och Annina.

