Yeah för Pump! Huzzaah! Taggad till tusen för min tredje timme någonsin (se bilden Emmi Steinhåål). Gick på en tekniktimme förra veckan och det var som en kick i bakändan. Nu vågar jag minsann gå på BodyPump. Det räckte bara en hel höst att samla tillräckligt med mod till sig.

A special shout out to Johanna: DANG va bra låtar i den nya serien. Blev så peppad!!

Och det var inte alls hemskt, bara tugnt. Tog knäcken på mina armmuskler det gjorde det. Och så gick det som det gick. Att jag överansträngde mig, blodet pulserade i mina öron, men jag höll ut.

På vägen tillbaka var det inte någon stålkvinna som cyklade hem. Istället hann hon tänka ut flera nedslående scenarion:

A) tänk om jag spyr här på gatan

B) tänk om jag svimmar hemma i hissen

C) jag har ingen telefon med mig att ringa efter hjälp

D) tänk om jag inte kommer ända hem

Så gick det till. Lyckligtvis behövde jag inte genomgå några av dessa skräckscenarion, men jag ser fortfarande fram emot scenario E)…

dunderbra träningsvärk imorgon.

Over and out.

EDIT: (på Jennies begäran )Roger in roger ut.